Xplode update 1.3


Due to a change in the SDK, Xplode wasn’t compatible with Cinema4D R14 . So i updated  it a bit.
It’s available for R12/R13/R14 (studio)
new :

  • – added an inside and outside selection tag.
  • – texture tag that got no selection are removed (they are not applied to the pieces)
  • – rewrite the way particles are added to the mesh, it’s faster and based (almost) on polygon density.
  • – xplode produce more chaotique piece but far less buggy ones. (thoses that pop out the mesh)

You can download the new version here (serial remain the same)


Suite à une modification du SDK, Xplode n’était pas compatible avec la version R14 de cinema4D. J’en ai profité pour faire une mise à jour.
Compatible R12/R13/R14 (studio)
nouveau :

  • – ajout d’un tag de sélection “inside” “outside” qui contient les polygones internes et externes des morceaux.
  • – les tag de textures qui ne disposent pas de sélection (qui ne s’appliquent à aucun polygones) sont supprimés.
  • – ré-écriture de la fonction d’ajout de particules qui est beaucoup plus rapide et basé en quelque sorte sur la densité des polygones.
  • – Xplode produit des morceaux légèrement plus chaotique mais beaucoup moins de pièces “buguées” (qui sortent de l’objet d’origine)

La nouvelle version est téléchargeable ici : (le numéro de série reste le même)

3 Comments:

  1. I am truly getting a charge out of the topic/structure of your blog. Do you at any point keep running into any internet browser similarity issues? A bunch of my blog guests have whined about my blog not working accurately in Explorer yet looks extraordinary in Safari. Do you have any tips to help fix this issue?

  2. кумарбек

    класс

  3. Heya i’m for the primary time here. I found this board and I to find It really
    useful & it helped me out much. I am hoping to offer one thing back and help others like you helped
    me.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *